Klachtenprocedure Goede Doelen

Zoals jullie misschien wel weten is Stichting SALEK o.a. gestart uit onvrede van vele andere Goede Doelen, natuurlijk naast het belangrijkste feit dat wij onderwijs belangrijk vinden. Het vele geld dat niet ten goede kwam aan de projecten bij groter organisaties en het gebrek aan transparantie wat er nu precies gebeurt met al dat geld en andere zaken waren een aantal redenen voor SALEK om het helemaal anders te doen en een voorbeeld te zijn!

Dat we daar inmiddels wel in geslaagd zijn blijkt in de stroom positieve reacties en bijvoorbeeld enorme particuliere donaties!

Door de druk die o.a. SALEK uitgeoefend heeft zijn nu ook het CBF en CIGD hard aan het werk gegaan om de transparantie van Goede Doelen aan te pakken. Één van de acties is dat men een klachtenprocedure wenst, waarin mensen snel en makkelijk hun klachten over de organisatie kwijt kan en welke natuurlijk ook serieus in behandeling wordt genomen.

Dat vinden wij ook een goed idee! We willen graag weten als wij ons kunnen verbeteren of als er iets is waar u zich niet in kan vinden. Vanaf vandaag vindt u dan ook een duidelijke klachtenpagina op onze website.

Reacties zijn niet mogelijk.